Wikiplayer

joi, 29 noiembrie 2012

Planuri

   Astazi ploua, de data asta cu galeata. Tuna si fulgera. Stam in casa iar eu fac planuri, adica liste cu trandafiri. Din nou ...
   Ma uit in catalogul unei pepiniere franceze, ce are o colectie fantastica de roze. Se cheama La Roseraie Du Desert si au numai plante iubitoare de caldura ( majoritatea din categoriile Noisette, Tea si China ).
   Stiu ca nu pot ingriji o gradina mai mare, dar ce n-as da, sa pot planta mai multi trandafiri ... 
    In poza e Pink Grootendorst, cu flori in buchete, crestate ca niste garofite, inflorit in luna mai ...


23 de comentarii:

  1. Hello DANI!
    Roses always have eyes. They are so beautiful.
    Wonderful photo showing the rose.
    Have a nice evening.
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
  2. Ja bym na Twoim miejscu wsadziła taki piękny krzew róży do ogrodu. Pozdrawiam.
    Mi-ar fi blocat în locul tău atât de frumos tufă de trandafiri în grădină. Al tău.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. The rose in the photo is growing in my garden :) Pozdrawiam Gigo !

      Ștergere
  3. imi plac enorm de mult trandafirii...le consider cele mai elegante flori...
    trandafirii pot fi sofisticati sau obisnuiti dar intotdeauna,intotdeauna frumosi....
    o noapte parfumata iti doresc Dani :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O, daaa, fermecatorii trandafiri ... Merci, Pandhora ! Eu iti urez o zi frumoasa si un weekend reusit !

      Ștergere
  4. Frumos, trandafirul din fotografie ! Și mai puțin obișnuit. Am pus și eu primii trandafiri, Dani ! Deabia aștept să văd la primăvară dacă s-au prins.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa fie intr-un ceas bun, sa se prinda toti si sa le mearga bine ! Deci gradina incepe sa prinda viata. Ma bucur pentru voi !!! Imi amintesc, ce emotii aveam cu primele plante transplantate ... Te imbratisez, Zina !

      Ștergere
  5. Feel free to pick Liebster Blog award. Monika B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monika, thank you ! I really aprecciate you thinking about me :)

      Ștergere
  6. Stiu cateva soiuri de trandafiri pe care i-as dori in gradina, dar nu mai am loc. Nu pot renunta nici la plantele utile, ca pomii fructiferi, zmeura si capsuni. Cand se va crea putin loc, undeva prin curte, cu siguranta trandafiri voi planta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam asa si eu, unde mai pui, ca gradina-i mica ... Dar am scos niste trandafiri ce nu mergeau bine si am loc de vreo cinci noi ... incerc sa gasesc ceva ce nu ocupa mult spatiu si voi planta vreo doi in glastre :)

      Ștergere
  7. eu am pus numai trandafiri in gradina de la tara , ajung rar si nu prea are cine sa-i ingrijeasca...sunt niste luptatori !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, se descurca bine si singuri, nici apa nu cer des :) Ideali pentru gradina de la tara. Doar ca nu te bucuri indeajuns de ei ...

      Ștergere
  8. superbi trandafiri ai tu, Dani draga! nu stiu de ce, dar eu üentru ca nu te-am vazut niciodata, asociez persoanei tale un trandafir roz :)
    weekend minunat!
    PS: la mine a nins, e totul alb si ne pregatim pentru prima duminica de Advent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine un trandafir piersiciu :) Imi plac enorm cei colorati spre somon si caisiu, cei ce-si schimba culoarea pe masura ce se deschid ...
      A nins? Ce frumooos e sa inceapa luna decembrie cu ninsoare. La noi a plouat :) E zapada de la voi ce s-a topit pe drum.
      O duminica frumoasa de Advent !!!

      Ștergere
  9. Acum e timpul planurilor pentru gradina anului viitor .Ba cu trandafiri, ba cu rosii :) sau alte seminte noi ori soiuri de alte plante. Si eu uneori fac planuri, desenez pe hartie unde sa pun ba una, ba alta, apoi ma razgandesc, ies in curte, masor, vad ca nu se potriveste cu planul de pe hartie. Poate si tu faci ceva asemantor :). Iti urez alegeri inspirate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, planuim :):):) Am desenat si eu, mai ales la inceput, inainte de a planta trandafirii mari, agatatori si pomii fructiferi. Acum umplu golurile :) Am un strat in reconstructie unde vreau sa plantez o tufa mare de trandafiri si mi-e greu sa aleg ... Merci de urare ! Si eu iti urez la fel !

      Ștergere
  10. Seamana, parca, cu un bujor trandafirul asta, e interesant. Zilele de iarna pentru asta si sunt: pentru planuri! Ale mele sunt mai ales de vacante...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur nu seamana a trandafir obisnuit :) Dupa cum se vede, fiecare planuieste iarna in domeniul favorit :) In ce zare departata iti doresti sa faci urmatoarea calatorie ?

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Thank you, Jack ! Glad you liked the pink rugosa. Greetings, my friend !

      Ștergere