Wikiplayer

luni, 27 octombrie 2014

Doar una

O floare pentru voi, in miez de toamna.

Ne-am zgribulit, ne-am retras in casa 
si speram sa ne zambeasca soarele cat de curand.
Intreaga Grecie a stat sub nori de ploaie in ultimele zile ...



24 de comentarii:

  1. nu doar Grecia...
    delicios, delicat trandafir :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiiiu, toata Eupopa a fost si inca este sub ochiul ciclonului ... Noi am fost mai fericiti decat altii. Si trandafirul isi vede de treaba lui :)

      Ștergere
  2. La noi a venit iarna, pentru două zile, cu ninsoare adevărată și cu vânt puternic și tăios.
    Și totuși sper că noiembrie va fi lună de toamnă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa speram, ca vom mai avea zile frumoase :) Pana atunci, ne retragem la caldurica, cu o carte buna si o ceasca de ceai :) Si facem planuri pentru sezonul viitor de gradinarit.

      Ștergere
  3. Dar cînd știu c-o să vă-nghețe
    Iarna mizerabilă
    Mă cuprinde o tristețe
    Iremediabilă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Noi suntem intr-un con de umbra si frig de vreo cateva zile; am pus florile inauntru dar eu astept sa se incalzeasca si sa apara soarele. Astept si nu pot sa cred ca va mai dura starea asta de fapt care ma ...indispune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu te lasa influentata de vremea cenusie, o sa treaca, nu poate dura o vesnicie :) Zile frumoase, Elisa !

      Ștergere
  5. Dani, noi am stat sub zăpadă, dar uite că a ieșit iar soarele ! :) Chiar în clipa asta mă uit cum fac băiță vrăbiile în vasul în care le-am pus apă. Eu le-am pus ca să bea, dar ele au preferat scăldatul ! :))

    Zile frumoase !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le place sa fie curate :) Bine ca s-a indreptat vremea, parca e prea devreme pentru zapada. Numai bine, draga mea Zina !

      Ștergere
  6. Dragul de el! Ud si inflorit din rasputeri! Frumos insa pana la capat!
    Cam frigut si la noi, s-a strambat iarna la noi vreo doua zile, ne-a amenintat cu vant si fulgi mari de zapada apoasa si fara putere, ca doar nu-i vremea ei - apoi s-a retras,din bun-simt cu siguranta...
    Te imbratisez cu drag mare, Dani, zile frumoase sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate daca ii taiam inflorescentele ofilite, ar fi inflorit mai bogat. Am preferat sa las macesele sa se inroseasca, ele tin mai mult si se bucura si pasarile de ele. Cred ca pe toti ne-a speriat nitel iarna :) O seara frumoasa, draga mea ! Ganduri bune pentru tine !

      Ștergere
  7. La noi e din nou soare si frumos.Sunt la Fagaras si mai sunt o multime de trandafiri,doar daliile au palit.Al tau e mai frumos ca e unul.Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trandafirii rezista pana cade bruma, daliile sunt mai sensibile :) Ma bucur, ca iti place rozaliul meu :) Seara placuta, Flori !

      Ștergere
  8. Lovely photo with the raindrops on the rose. Great photo Dani.
    Have a wonderful day.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar daca e doar unul, el e speranta pentru alte infloriri...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt sigură că Greciei îi pică foarte bine ploaia asta ... la propriu :)
    Iar floarea ta este minunată și așa, ca un mic cadou în zilele astea de toamnă târzie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La noi ploaia inseamna iarna, campuri verzi si torente furtunoase pe vaile muntilor. Probleme au fost intr-o zona invecinata cu livezi de portocali, unde din cauza vantului puternic, care s-a luat de mana cu ploaia, fructele au cazut mai toate pe jos. Plus inundatiile din Atena, dar acolo sunt de vina edilii orasului, care au permis sa se astupe vaile de scurgere naturala ... povestea e veche si se repeta de fiecare data cand ploua ceva mai serios.
      Pe parcurs au mai aparut cateva cadouri din astea inflorite in gradina, dar nu am timp sa le fac poze :)

      Ștergere
  11. Which rose is that one? It's beautiful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Here name is " Awakening " , a lovely rose found in Czechoslovakia, in 1935. She is a sport of " New Dawn ".

      Ștergere